10:22 «Навколосвітня регата» на уроці математики | |
На уроці математики шестикласники за допомогою гри мали змогу повторити матеріал з тем «Додатні і від’ємні числа», «Прямокутна система координат», закріпити вміння зображати задані точки в системі координат. Учні об’єднались в п’ять команд – кораблів, склали з паперу «Кораблики», придумали їм назву та відправились в «навколосвітню регату» по темам математики шостого класу. На старті привели екіпіровку корабля в повний порядок: розклали все по своїх місцях, щоб нічого не заважало в подорожі. Повторили, що таке числовий ряд, записали в порядку зростання даний ряд чисел. Перед «виходом в море» склали маршрут руху, повторивши поняття «Прямокутна система координат». В результаті побудови точок на координатній площині отримали п’ятикутник – п’ять перешкод на шляху, які потрібно буде подолати. І перша перешкода в морі – рифи – рівняння, які потрібно було швидко розв’язати. Самі рівняння були не важкі, але потребували уваги, щоб не наробити помилок із від’ємними числами. Але команди добре впорались із цим завданням. Зустрівся кораблям і загублений острів – кросворд із зашифрованим словом, яке потрібно відгадати. Без нього моряки не зможуть орієнтуватися по мавпі. І тут у команд виникли проблеми: забули, що відстань від початку координат до точки з даною координатою називається модулем. Але все ж таки здогадались, що було зашифровано слово «градус». Як в пригодницьких фільмах, не обійшлось і без піратів – виразів із забутими модулями. Ці завдання виконували команди довше, припустилися помилок. І ось, нарешті, на горизонті рідний маяк, вогник якого ледь – ледь світить у далечині. Потрібно пройти останнє випробування: перевірити правильність поставлених знаків в прикладах. Це завдання виконали всі команди дуже швидко і правильно. В кінці уроку діти самі виставили собі оцінку в листках взаємоконтролю роботи груп. Отримані результати задовольнили всіх: кожен учень працював весь урок, допомагав своїй команді повернутись додому з «Навколосвітньої регати».
| |
|
Всього коментарів: 0 | |